Belgisch kampioen reageert nadat halve ploeg op straat werd gezet: “Nieuws sloeg in als een bom”
Eind vorige week lekte het nieuws dat Hubo-Titan Cargo CT met onmiddellijke ingang stopte en dat alle renners per direct vrij waren om elders te tekenen. Dat nieuws werd dit…
Share